niedziela, 28 lutego 2016

Odszedł mój Tato JULIUSZ ANDRZEJ STRZETELSKI (1938-2016)

Dnia 23 lutego 2016 roku, zmarł mój tato Juliusz Andrzej Strzetelski. Przez ostatnie miesiące zmagał się z chorobą nowotworową. Powoli, nie chcąc być dla nikogo ciężarem odchodził. Tydzień przed śmiercią mówił mi, że śni mu się moja mama i wydaje Mu się, że woła Go do Siebie. Tęsknił za Nią. W końcu w poniedziałek 22 lutego 2016 roku został odwieziony do szpitala, gdzie po ciężkiej operacji zmarł następnego dnia. Wielki żal ogarnia me serce. Jednak jest też i nadzieja, że kiedyś będzie mi dane spotkać się z Nim i wspólnie cieszyć się Radością Zmartwychwstania.


Tato urodził się w 1938 roku we Lwowie, jako syn Czesława i Anny zd. Marek. Całe swoje życie poświęcił nauce. Przez 45 lat pracował w Instytucie Zootechniki w Balicach k/ Krakowa. Był autorem lub współautorem około 500 publikacji naukowych.

Tato, będzie mi Cię bardzo brakowało. Odpoczywaj w pokoju.  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz